شرح وظایف
1.درخواست کتابهای جدید مورد نیاز دانشجویان جهت استفاده در کتابخانه از اساتید و مدیر گروه های محترم، ارسال به انتشاراتی های متعدد جهت اخذ لیست پیش فاکتور، دریافت کتاب ؛ چک و بررسی کتابهای ارسالی از نظر؛ تعداد و اطلاع از صحت تاریخ چاپ و عنوان کتاب های درخواستی
2.ثبت ، شماره گذاری کتاب های جدید برچسب عطف، بارکد ، مهمور نمودن و نصب آن بر روی منابع و چیدن در قفسه
3.تهیه فهرست تازه های کتاب جهت اطلاع رسانی و معرفی به اساتید، مدیران گروه و دانشجویان و...
4.پیگیری جهت ارسال فاکتورها به تدارکات و پرداخت به موقع
5.ارسال مکاتبات ، پذیرش عضو ، ارائه خدمات عضوگیری و و ورود اطلاعات اعضاء و صدور کارت عضویت به صورت دستی
6.تحویل کتب به مراجعین و نظارت بر باز پس آوردن و تهیه فهرست کتب امانتی که مسترد نگردیده بصورت سالیانه
7.انجام امور اداری کتابخانه ، تمدید و رزرو کتب درخواستی و پیگیری امور خارج از کتابخانه (درخواست خرید و تعمیر تجهیزات و ...)
8.کمک به کاربران در استفاده از نرم افزارهای کاربردی، نگهداری نسخه مادر در بانک اطلاعات و تهیه نسخه پشتیبان
9.کنترل سالن مطالعه ، ایجاد محیطی آرام و مناسب با نیازهای مراجعهکنندگان، برنامهریزی و هماهنگی و نظارت بر امور داخلی کتابخانه ، مرتفع ساختن کمبودها ( بررسی مشکلات فنی و ارائه گزارش)
10.بررسی تسویه حساب مراجعین شامل اساتید،دانشجویان ،کارمندان
11.آمارگیری ، گزارش دهی کیفیت ، امانت دهی ، امور جرائم و دیرکرد کتابهای کتابخانه
12.شرکت در کارگاه و وبینار مربوطه جهت توانمندی شغلی
- شرکت در کلاسهای آموزشی بیمارستان
- شرکت در کلاسهای سامانه رشد وزارت بهداشت بصورت مجازی
4.انجام سایر امور مرتبط با شغل بر حسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات